11 Nisan 2015 Cumartesi

HİNDİSTANCEVİZİ YAĞI İLE YAPABİLECEĞİN 10 MUCİZE !


             

                               

              merhaba yine bir araştırma ile buralardayım,           
        kesinlikle deneyeceklerim arasına giricek olan, hindistan cevizi yağı; araştırdıkça, sayısız faydalarını buldum , şimdi sizinle  bu mucizevi etkileri paylaşmak istiyorum
                          







       1.Doğal makyaj temizleyici! hatta göz makyajını çıkarmada bile kullanabilirsiniz!

       2.Yumuşacık bir cilt için banyo suyuna karıştırın!
               
       3.Cilt catlaklarını önler, masajla uygulayın!

       4.Saçları besler,yumuşatır!
                   
       5.Doğal bronzluk sağlar!

       6.Yaşlılık ve kırışıklık izlerini yok etmek için hindistan yağı ile ovun!
             
       7.Kırmızı cilt görünümünü azaltır !
           
       8.Egzema,sedef kuru dirseklere iyi gelir !
             
       9.Hindistancevizi yağını özel kılan en önemli bileşikler, laurik asit ile kaprik vekaprilik asitlerdir ki bunlar beyin   fonksiyonları için çok önemli yağ asitleri   olmalarının dışında aynı zamanda çok kuvvetli antioksidanlardır! BEYİN için çok             faydalı ayrıca Alzheimer  hastalığı olanlara şiddetle öneriliyor!

       10.Hindistancevizi yağı metabolizmayı hızlandırır günde 2 yemek kaşığı almak süper                          olucak!


                   

2 yorum:

  1. Egzamaya iyi geldiğini bilmiyordum :) Deneyeceğim ben de seboreik dermatit var faydalı paylaşım için teşekkürler ♥ Blogunu takibe aldım benim kozmetik bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ♥♥♥ takibimde sin♥♥

    YanıtlaSil