16 Nisan 2015 Perşembe

EVDE KİLO VERMEK İSTEYENLERE 6 ALTIN ÖNERİ !!






NOT:
Evde spor yapabiliriz aslonda kilo da veririz çok güzel yeterki istekli olalım...İş hayatıma evde devam ediyorum, artık benim gibi bu bilgilere ihtiyacı olanların yardımına koşuyorum ayrıca bende 51 kilodan- 45 gibi bir kiloya ulaşmak istiyorum nedeni kilo-boy oranım bu kiloyu gösteriyor ..
   
  Kısacası ne giyeceğimize biz karar verelim işte evde kilo verme yöntemleri


1.FARKETMEDEN SPOR YAPMAK : Evde ev işlerini tek tek ve rutin şekilde yapmak örneğin;makineye bulaşığı tek tek yerleştirmek gibi...

2.ARA ÖĞÜN YERİNE SU : Ara atıştırmalar olucak ama su içmek daha mantıklı!!hem günlük su ihtiyacı hemde vücudunuzdaki toksinleri atarsınız...

3.YETERİNCE UYKU:Yeterince uyuyun, yiyerek alacağınız enerjiyi uyurken toplamış olursunuz. Özellikle 23.00 ile 05.00 saatleri arasında uykuda olun çünkü vücudumuz bu saatlerde sindirim yapar, yağ yakar ve hücreleri yeniler. Kalıcı kilo vermek için kaliteli uykunun önemi yüksektir.

4.GÜNEŞ IŞIĞI ZAYIFLAMAYI  HIZLANDIRIR:Mevsim ister yaz, ister kış olsun; dışarı çıkın. Çocuğunuz varsa bebek arabasına alıp çıkın, bu hem onun sağlığı için iyidir hem de bebek arabasını itmek size daha çok kalori yaktırır. Günde en az 20 dakika dışarıda oturmaya ya da yürüyüş yapmaya özen gösterin. Çünkü gün ışığı yeme isteğinizi kontrol etmenize yardımcı oluyo Gün içinde yapacağınız güneş ışığında güzel, bir yürüryüş size fayda sağlayacak !!


6.MÜZİK: Yeme isteği geldiyse bir bardak su iç ve mezdeke aç!! hem dans et hem motive ol, hem zayıfla!

     teşekkürler...

3 yorum:

  1. valla bir kadın isterse yapamayacagı sey yok ben bunu bilir bunu soylerim ;)

    YanıtlaSil
  2. Evde spor yapilabilecegini savunan ve insanlara yardimci olan bir blog yazari olarak bu yaziya katiliyorum. Deryaninsporgunlugu.blogspot.co.at

    YanıtlaSil