27 Kasım 2015 Cuma

dıy dıy yeliz


 Pinterest de cok takılıyorum bu ara,ama röntgenci modunda, orada ne görsem yapasım geliyo :) evde ben genelde boş durmayı sevmem kendime göre işlerim var :)tabi eşim bana kızıyo bölünüyorum bazen  seviyorum napim,değişik yemekler planlamak,taş boyamak,pınterest ten örgü çıkarmak te te te....
Aynı zamanda iş hayatımda var ama beni etkiliyormu?hAAAYIIR


hayatın anlamı üretmek bence sizce?yaptıklarımdan örnekler umarım beğenirsiniz :)       (beğenmek zorunludur)

taş boyuyorum; 







bazeen işleme


bazeen örgü






çiçeklerimi unutmayayım ayrıca çiçek yetiştiriyorum buda bir üretim sonuçta:)















                                 



5 yorum:

  1. Hepsi çok şirin olmuş bunların özellikle o taşlar. Ellerine sağlık :)
    Bir de mimlendin... zamanın olursa tabi :)

    YanıtlaSil
  2. bu zamanda üretim yapamilmek çok önemli taşların çok sevimli :)

    YanıtlaSil
  3. Her sey mükemmel görünüyor. Özellikle taşlara ve saksıdaki çiçeklerine bayıldım. Özenmemek elde değil... Ellerine sağlık...
    http://modaperestt.blogspot.com.tr/2015/11/victorias-secret-fashion-show-2015-pink.html

    YanıtlaSil
  4. çiçeklere bayıldım bende beklerim gultasarim.blogspot.com

    YanıtlaSil