10 Kasım 2015 Salı

KAHVE SOHBETİ



'KALP RUHUN AYNASI,KALBİN PENCERESİ BİR CİFT GÖZ, GÜZEL BAK,TEMİZ YAŞA'

Her anında gülen gözlerle hayata bakmak nekadar güzel olurdu evet ama bazen olamıyor,bunalıyoruz üzülüyoruz önemli olan verdiğimiz tepkiler ne kadar dirayetli olduğumuz,düşünün başınıza kötü bir olay gelmiş, sen oturup bir kahve yaptın ama bol köpüklü sonra bir sigara yaktın, balkonun veya evinin en sevdiğin yerine geçtin,olay orda duruyo dursun...
  sonra mantıklı cevaplar ara,sorununu çözmek için destek ara ne bileyim plan yap gerekirse ama önce kendini yavaşlat,dinle bunu yap 
     Eski zamanlarım heyecanlı,olaylara çabuk etki tepki yapan biriydim ama bu konuda geliştirdim kendimi,önce durup düşünüyorum... bir kahve içiyorum(anlattığım şekilde)güzel bakmaya çalışıyorum kendime özeleştiri yapıyorum ve cevap arıyorum...
      Evet değişiyoruz,zamanla olgunlaşıp tecrübe ediniyoruz yaşım 25 oldu ve zamanla tecrübelerim katlanarak nerde nasıl davranıcağımı öğretiyo bana veya hangi olayda ne yapıcağımı,

en güzel yaptığım işler;çiçek yetiştirmek,görsel olarak baktığım herşeyi anlamlaştırmak,derin yaşamak bazen derin nefes almak ve o anı içimde mutluluğa dönüştürmek...(en iyi yaptığım iş :)
    
           dedim ya derin yaşıyorum,üzüntümüde stresimi de ama en azından şimdilik eğer olumsuz bir olayla karşılaştıysam kendimi durdurup kontrol sağlıyorum evet artık bunu yapıyorum...

                             sevgiler....




4 yorum:

  1. Sunum harika. Bloğunu beğendim. Umarım uzun zaman devam edersin. Başarılar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık :) Ben bu aralar her gün mutlaka bir fincan kahve içiyorum. Alışkanlık oldu sanırım :) Kahvenin sakinleştirdiğine, rahatlattığına kesinlikle ben de katılıyorum. Hele ki yorgunsam.. Yapıyorum köpüklü bir kahve, keyfim yerine geliyor hemen :)

    www.mrsgoksin.blogspot.com

    YanıtlaSil