12 Kasım 2015 Perşembe

YATAK BAŞINDAN SIKILDIM DİYENLER

 maalesef biz dekorasyonda doymuyoruz, hanımlar ben de çok sıkıldım :) yatak başı deyip geçmeyin değişik  dekor uygulaması yapıp, sizde dekorasyonda fark yaratabilirsiniz tarzınız neyse neyi yansıtsın istiyorsanız..
nelerden  ne yapılabilir diyorsanız  bence,

-eski ahşap kapı ile
-dokulu bir duvarkağıdı ile
-manzara resimleri
-paneller
-boyama ile süsleme
-ayna ve asılabilir aksesuarlar
-dokuma halı kilim 
    
          tamamen hayal gücü ve el beceresiyle mükemmel bir dekor yapabilirsiniz pıncerest ten aldığım birkaç değişik size ilham olsun diyelim






















4 yorum:

  1. Hepsi çok güzel ama ben en çok 4 ve 5 inci resimleri beğendim. Özellikle 4 ünce tam benlik rengarenk :-) Bende bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel düşünülmüş bunlar böyle :)

    YanıtlaSil
  3. Evet evet ben diyorum. ''Yatak başımdan sıkıldım.'' :)) Harika öeneriler var..

    http://modaperestt.blogspot.com.tr/2015/11/victorias-secret-fashion-show-2015_24.html

    YanıtlaSil