18 Kasım 2015 Çarşamba

KIŞ DETOKSUNA İHTİYACIM VAR SİZİN?





Sıcacık kışa, sıcacık bir ruhla girelim ne dersiniz,hem fizik ve ruhen hazırmısın acaba?
Ben çok değilim de,kışlıklarımı bile yeni, hali yoluna koydum…
Beslenme alışkanlığım gidip geliyor…
Yazın rehaveti üstünde mi ?benimki üstünde mi ne demek, tepiniyo valla!
Enerjim azaldı!
Motivasyon düştü!
Yavaş ve sakin her şeyi yoluna koyucaz..

Burada detoks tariflerinden paylaşacağım çünkü teferruat gerektiriyo araştırıyorum…
Tek tip sağlıklı yiyecek ve içecekten oluşuyor beslenme olarak ama…
Detoks arınmadır kısacası ruh ve beden olarak öncelikle ben çevre olarak olumsuz ve negatif insanlardan uzak durarak başladım detoksumaJ ayrıca hoşlanmadığın insanlarla sürekli aynı ortamda bulunmana gerek yok, buda seni yorar J

CİLDİNE  İYİ BAK sana iyi gelen bir nemlendirici kullanmanda fayda var..

SAÇLARINA İYİ BAK kışa girmeden bir bakım yaptır ..

SPOR VEYA BİR EGZERSİZ evde bile yapabilirsin unutma (haftada 1 kez yüzmeye kararlıyım)

MASAJ VE BANYO banyonuza bitkisel bir yağ alın işe yarıyo,ben suan Hindistan cevizi yağı kullanıyorum gerçekten etkili, hem kan dolaşımı nemlendirici etkisi yapıyo ılık su + masaj en güzel yorgunluk atıcı (masaj yapan biri varsa yaşadınhadi iyisin)

DÜZENLİ UYKU (faydalarını anlatmama gerek bile yok)

STRESTEN UZAK DUR! 

 dene :)


7 yorum:

  1. bana da lazım valla :( hiçç iyi hissetmiyorum şu aralar.

    YanıtlaSil
  2. Özellikle uyku kısmı tam bana göre :)

    YanıtlaSil
  3. ayy evet yaa çok lazım :) bu arada blog çekillişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Ahh evet bunlara o kadar ihtiyacım var ki...

    http://modaperestt.blogspot.com.tr/2015/11/victorias-secret-fashion-show-2015_24.html

    YanıtlaSil
  5. Bu arada blogunu sevdim ve takibe aldım. görüşmek üzere..

    http://modaperestt.blogspot.com.tr/2015/11/victorias-secret-fashion-show-2015_24.html

    YanıtlaSil