11 Kasım 2015 Çarşamba

englısh home ile evime küçük dokunuşlar

biraz  İngiliz tarzının da  birazda country detaylarla 
desteklenen ürünleriyle huzuru, rahatlığı ve romantizmi getiren englısh home benim evede girdi tabisi eksik kalmayayım, ilk evlendiğim sene perdelerimi burdan aldım diktirdim, hala kullanmaktayım.

oturma odamdaki desen detaylı olsun amaçlı englısh home sayfasından aldım
oda krem ve turkuaz yeşil tonda 
tül ve fon şeklinde bu şekilde şimdilik:)








yatak odamda ise daha pembe ve mor ağirlığında olduğu için seçimlerim bu renkler yönünde oldu  pastel ama biraz daha pembemsi duruyo



















sade tarz da ama romantik olacak olmaz yoksa :)




küçük ayrıntılar 











şu an elimde olanlar çoğunu bulamadım sayfasında evim için bir çekim hazırlamayı düşünüyorum şimdilik kısa özet olsun 


            sevgiler..

3 yorum:

  1. Perdeler çok güzel görünüyor özellikle yatak odası için aldığını çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel seçimler olmuş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil