23 Aralık 2015 Çarşamba

2016 SONBAHAR / KIŞ MODASINI SEVDİM !!


2015-2016 Sonbahar/Kış kadın modası nasıl ne giymeliyiz? “Önümüzdeki kış nasıl giyiniyoruz?” sorusunun cevabı beğendiğim moda olan ne varsa :)



                        TRANSPARAN MODASI

Bu sezon tül/transparan kumaşlar adeta zirveyi oynuyor. Üstler,büstiyerler...Tül, ince kalır üşürüz kış ayında dediğinizi duyar gibiyim lakin trend olan; tül/transparan kumaşları tek başına değil kat kat kombinlemek. Şöyle ki Örneğin,  bir gömleğin içine transparan boğazlı bir bluz giyeceğiz,ve gömleğin kollarını sıvadığımızda  kollarımız değil de transparan görünümlü kollarımız ortaya çıkacak. 
tülden kumaş bulup hemen terziye gitme vakti sanırım :)




TRİKO ELBİSE

en sevdiklerimden diyebilirim, hem cool  hem tarz ve sıcacık tek parçada şıklık daha ne olsun.





İDDALI RENKLER

Rengarenk parçalar ve zıtlıkları sevenler yaşadı diyebilirim,kimse karışamaz çünkü moda oldu :)



KÜRK MODASI

Sıcacık kış olucağı kesin,kürk yaka ve kürk bluzlar zirve yapabilir.




PELERİN

Kolsuz kaban da diyebiliriz, kullanışlı ve yine sıcacık :)







SİYAH BEYAZ MODASI

bu iki renk birbirini tamalayan yakışan en güzel renk sizce?





            



4 yorum:

  1. Triko elbise, kürk, pelerin çok severim ben de güzel yazı olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ahhh pelerinlere tek kelimeyle bayılıyorum.. Çok güzel bir post olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Harika gözüküyorlar blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Ne zamandır gözüm pelerindeydi aldım iyi bir yatırım olmuş :)

    YanıtlaSil