25 Mart 2016 Cuma

^^ Bir bebek var şimdi içimde ^^








25 yaşında annelik adımında ilerliyor, heyecandan ne yapıcağımı bilemiyor yere göğe sığamıyorum...
mucize bu duyguyu yaşadığım andan beri çok şapşik bi durumdayım...
5. aydayız..
İLK 3 ay zor geçti miğde bulantılı halsizlikli felan..
Çok sevicem seni çokk..Ama bu sevginin altında ezmeden seni ,naif duyguyla derler ya hah  öle,ben çok sahipleniciyim biliyorum seni belki kızdıracak bu durum seninle birlikte büyüyeceğim törpileceğim bu durumu  biraz..
Meşakatli bir yolda olacağız ama,mutlu olacağız..
önce insani duyguları sonuna kadar öğrenmen  için elimizden geleni yapacağız..
şimdilik minik mektup olsun sana bu ...
  






6 yorum:

  1. inşallah kucağında hayırlısı ile görürsün mis kokusunu çekersin içine.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzelsiniz aramız da sadece 1 yaş var bende hep erken yaşta anne olmak istedim ama bakalım nasip artık :)) Sağlıkla kucağına al bende her ay ne hissettiğimi ona mektup olarak yazmak istedim belki ilerde severek okur :) Tabi bunun için önce evlenmem lazım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm inşallah istediklerin seni en yakın zamanda bulsun :)

      Sil
  3. Hayırlısı olsun. O duygu kesinlikle en güzel duygudur...

    YanıtlaSil