21 Mart 2015 Cumartesi

CHATELLE'NİN BAŞARI ÖYKÜSÜ


eşimle chantelle nin klibini izlerken bunu kendisinin yaptırdığını falan düşünmüştük,ne kadarda
saçmalamışız...


En Vitiligo deride pigment eksikliğinde görülen olan bir cilt hastalığı ve 19 yaşındaki Chantelle Brown-Young vitiligo hastalığına sahip dünyanın ilk ve tek modelidir. İşte bu kızın ilham verici motive eden  hikayesine buyrun;

Vitiligo, tedavisi olmayan ve dünya’da %1 oranında görülen bağışıklık sisteminin yanlış çalışması  sonucu olan  bir rahatsızlıktır, aynı rahatsızlık pop ikonu Michael Jackson’da da vardı.

 Chantelle küçüklüğünde hep alay konusu oldu. “Küçükken insanlar benimle alay ediyordu, bana sataşıyordu ve beni aşağılıyordu. Ayrıca rahatsızlığım yüzünden insanlar inek, zebra veya küçümseyici başka kelimelerle sesleniyorlardı. Bu tacizler yüzünden hayatım çekilmez bir hale geldi ve kendimi öldürmek istedim.” Annesi Lisa Brown şunları söylemiştir: “Chantelle tatlı, güzel ve cana yakın bir gençtir. Kötü muamele gördüğü zamanlarda bana yol göstermesi için Allaha sürekli dua ederdim.”


 Aile Kanada’dan California’ya ya taşındı ve Chantelle yeni kararlar  aldı ve artık hastalığının hayatını etkilemesine izin vermeyecekti.Yaşadığı sorunlar yüzünden cilt hastalığını suçlamak yerine kusurlarını kabullenmeye başlayacak ve  ayrıca negatif enerjiler veren insanlardan uzak duracaktı.

 Bu değişim, sayesinde hayatında ciddi değişiklikler olmaya başladı ve diğerler insanlar Chantelle’in  güzelliğini fark etmeye başladı. Fotoğraf çekimleri, dergi görüşmeleri ve ‘Amerika’nın Yeni Top Modeli’ yarışmasına katılmak gibi fırsatlar yakaladı. Chantelle bu popüler televizyon şovunun finalisti olacak ve Tyra Banks’ın yerini alacak gibi görünüyor.

“Amerika’nın yeni top modeli olmak istiyorum, hayatım boyunca bunun hayalini kurdum.  Bütün kusurlara ve yenilgilere rağmen birinin hayallerinin peşinden koşabileceğini kanıtlamak istiyorum.” Anne babası ve 10 yaşındaki kız kardeşi Christina onu bu yolculukta yürekten desteklemekte.


Chantelle’in annesi sözlerine şu şekilde devam ediyor: “Bu güzel lütuftan dolayı sürekli Allaha şükrediyorum. Kızımın bu sıkıntılardan kurtulması ve kendine olan güveninin artmasından dolayı çok mutluyum.”

Chantelle modellikten arta kalan zamanlarda vitiligo topluluğu için sözcülük ve elçilik yapıyor. Chantelle dış görünüşlerinden dolayı alay konusu olan insanların ilham kaynağı oldu. Chantelle hayatındaki her şeyin yolunda gittiğini ve bunun en önemli nedeninin orijinalliğini kabul etmesi olduğunu söylüyor.
  “Kendimi seviyorum. Ve bu sayede bütün fırsatlar ayağıma gelmeye başladı. Her şey için Allah’a şükürler olsun. Kendinizi sevmeyi deneyin.”











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder