17 Mart 2015 Salı

MUCİZE BİR SÖZCÜK VAR BİLMEDİĞİMİZ

                                                ''YAPARIM''



yaşanılan bir deneyim sonrası bu gibi yazıları yazmak cok daha güzel,kişisel gelişim ve motivasyon
yazıları hep ilgimi çeker ama ben bugün sadece size gerçekten sihirli kelimenin farkına varmamız için yazıyorum ''yaparım'' işte bu kelime tamda sınırlarınız bittiği, herşeyin zor geldiği,gözünüzün korktuğu o noktada içinizdeki gizli gücü cıkaran bir silah gibi.....





                             yaşadığım bir olay....hiç bilmediğim ve kesinlikle yapamam diye düşündüğüm bir işe girmiştim, sadece kendimi motive ederek, çalışmaya çalışıyordum ve bu sözle ilgili bir makale okudum ve artık hergün kendime, bu sözü söyledim  '' yaparsın ve yaparım'' daha sonra ki günlerde
tabi ki para kazanınca ve işlerin içinden çıkıp başarınca,o zor gördüklerimin hepsini yenince işimide sevdim....ve yaptım...O gözümün korkttuğu kaçmaya kalktığm ve başaramam dediğim işi avucuma aldım...
               Şunu çok iyi anladım ve deneyim ettim ki..zorluklar karşısında metanet ile durabilirsen,kazanırsın üstesinden gelirsin...Zor olan tek şey yaparım dediğinde, bunu inanarak söylemek,herkesi herşeye ikna edersin, inandırırsın,ama işin aslı kendine gelince değişir bu kelimeyi söylerken inanmak cok önemli, kendini buna ikna et inandır, şöyle  düşün; bu zamana kadar neler başardın, nelerin üstesinden geldin, arkana dön ve bak...yok mu diyorsun, bebekken ayağa kalkttın ya sen...hatırladın mı..en azından okulunu bitirmedin mi? bunları  bile başarı yerine saymalısın..
Bütün işler böyle, ne kadar zor yapamam,edemem, beceremem derseniz o işin sonunu bulamazsınız
Baştan bir işe, yaparım diyerek başlayın ve mucizeye tanık olun

sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder