22 Nisan 2016 Cuma

ROL YAPMA ! (çok içsel)


 



Sezgilerin kuvvetliyse şanslısın!yanlış düşünebilirsin ama yanlış hissedemezsin!! o yüzdeeen caz yapma!bu zamana kadar neredeyse hiçbir düşüncemde yanılmadım....konu özeti GÜVENSİZLİK 
''artık kimseye güvenemiyooorruuum'' hep duyarız bu lafı ben 25 yılın 8 yılını bebeklik ,çocukluk vsvs...sayarsam.... 17 yıldır kronik bir güvensizlik problemi yaşıyorum....burcum'dan olabilir,karakter yapımdan olabilir, ya sen kimi kandırıyosun insanlar olabilirmiiii!!!

                 OLAY ,YER,MEKAN önemli değil ismi lazım hiç değil!! çok yakınım (eşim değil:) ama bazen hani hayatından çıkaramazsın, olmazsa maaalesef olmaz!! karakterler yokmu mecbuuuren konuşuruz hah işte öle bişey :) tam frekansın tutar içine eder,tam akıllandı dersin seni deli eder,yaşına bakmaz, seni saymaz birde aptal yerine koyar...hay Allah bende yuttum dersin, içine atarsın da bomba olursun,tersime gelicek bir gün! hey günlük gibi şuan içimi döktüğüm bloğuuum....kirletiiiyorum seni ama....çok rol yapan kıvırtan var diye bağırasım VaR NOKTA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder