1 Nisan 2016 Cuma

MUCİZE TARÇINLI SU !

kabızlığa iyi geliyor, sizi uzun süre tok tutuyor, kan şekerinizi düzenliyor ve ZAYIFLATIYOR!



Tarçınlı su nasıl yapılır?
Malzemeler,
1 adet çubuk tarçın
1 adet küçük boy elma
1 litre oda sıcaklığında su
Hazırlanışı,
Tarçınlı su geceden hazırlanır: Elmayı iyice yıkayıp dilimleyin, bir litre suyla çubuk tarçınla birlikte ilave edin. Sabaha kadar bekletin.
Ertesi gün, uyanır uyanmaz bir büyük bardak olmak üzere gün boyunca yemeklerden önce veya acıktığınızı hissedince için. Göreceksiniz, günden güne vücudunuzda mucizevi değişimler olacak.
Tarçınlı su tatlı isteğini keser.
Tarçınlı su zayıflatır mı?
Evet, tarçınlı su zayıflatır. Çünkü, kan şekeri dengemizi korur, bu sayede daha uzun süre tok hissederiz, fazla kalori almadan sağlıkla zayıflarız.
Elmanın içindeki pektin maddesi tokluk verir, bağırsakları çalıştırır.
Suya eklediğimizde tarçın ve elmanın mucizevi özleri suya geçer, vücut hemen kullanır ve kısa sürede güzel sonuçlar alırız.
Önemli bilgiler,
  • Tarçını birkaç gün boyunca tekrar kullanabilirsiniz.
  • Elmayı atabilirsiniz veya yiyebilirsiniz, size kalmış.
  • İstediğiniz kiloya inene kadar her gün tarçınlı su için
Tarçınlı su zayıflatır, buna emin olun ve istediğiniz kiloya inene kadar her gün içmeye devam edin. Bu arada, telefonunuza alarm kurarsanız örneğin, akşam 10’a, hemen kalkıp suyunuzu yapabilirsiniz.

6 yorum:

  1. vaaoww çok sevdim ben bu tarifi anneme direk elma var mı elma dedim :)) Allah'tan varmış teşekkürler bu güzel paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  2. Tarçınlı suyu her gün içiyorum. Genelde su şişesinin içine koyuyorum ve gün boyunca tüketiyorum. Zayıflatıyormu bilmiyorum ama kan şekerini düzenlediği kesin. Yıllardır yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zayıflayana kadar içilebilir deniliyor detoks sayılıyomuş,hamilelik sonrasında denicem bende :)

      Sil
  3. Bende tatlı krizi başlıyor. Dün resmen alarm durumundaydım. Hususi gittim abur cubur aldım...tarçınlı suyu evde de deneyeceğim kriz anlarında;)

    YanıtlaSil